top of page

Kas ebsõbralikud YFUkad eksisteerivad?

10. november, 2020


Kui igast maailma rannast võib leida ühe eestlase, siis igast Eesti kohvikust võib leida ühe YFUka. (Huvitav muster arvestades, et olen kõik oma yfukatest tuttavad noortele alamaksvatelt tööpostidelt leidnud...)

Kui sina- jah sina vajad veel üht põhjust vahetusaastale minekuks siis kaalu järgnevat: sul pole vaja taluda ebamugavat vaikust, sest vahetusaasta annab alati pikalt jututeemat. Eriti õnnelikul juhusel võib selguda, et sinu vestluspartner on samuti vahetusaastal käinud või vahetuspereks olnud!

Nõnda juhtus ka minuga, et täiesti šansil sattus meie autosse üks noor neiu, kes veidikese küsitlemise peale selgus olevat vahetusõpilane vaid paar aastat tagasi! Nagu võlujõul 45 minutit autosõiduvaikust täidetud:D See on väga vinge tunne, kuidas üks kogemus võib sind teha lähedaseks nii paljude võõraste inimestega. Ja need inimesed on kõige abivalmimat sorti rahvas keda sa kohtad!


Hää küll, selle jõhkra bürokraatiaga on nüüd peaet ühelpool. Vaadates mu prioriteedilisti eelmisel postitusel, ei tundugi lood enam nii hullud. 1. Arstiülevaatus ja vaktsiinid +/-?


2. Uus pass +


3. Kiri vahetusperele +


4. Pildid perest ja sõpradest +



- Alustame lihtsamaist. Pass läbi neti tellitud ja peatselt niks-naks käes.(Nautigem seda nutiriigi elu täiel määral)


- Kiri vahetusperele oli mu isiklik lemmik. Mulle on alati meeldinud pikkade poeetiliste kirjade kirjutamine & suuremaks probleemiks on mulle kiired kokkuvõtted. Juhend käskis muidugi miinimum 400 sõna kirjutada...maksimumist ei rääkinud ju keegi?*khm* 750 sõna *khm*


- Tervise ülevaatus... Need lehekesed kummitavad siiani mu õudusunenägusid. Protseduurid ise olid väga uhked: võeti päris mõnusalt verd, tehti röntgenpilt ja üks hetk pandi lauale & kinnitati rannete & hüppeliigeste külge asjad, mida ma oskan ainult kirjeldada kui need krokodilliklambrid, millega autosid käima pannakse. Väga huvitav kogemus. Nüüd aga, kui lõbus osa läbi, tuleb välja, et mõningad asjad olid veidi paigast ära, mõned templid vales kohas, mõned pildikesed puudu. Noh igastahes sellega on veel veidi jändamist, kuini ta täielikult vastuvõetavaks tunnistatakse.


-Ja viimaks...Photoshoot! Sõpradest kraapisin pildid kuidagi kokku, aga perest mul tõesti pilte ei olnud. Minu jaoks oli väga naljakas, kuidas juhend ütles, et peab olema uus pilt, mitte aastatagune XD. Meie kõige hiljutisem ühine pilt on tehtud umbes 5 aastat tagasi. Siin siis 我的家:


bottom of page