top of page

teadmatuse aeg on läbi.

Hommik!

Või sawasdee kha! - nagu me nüüd teame:D


Võibolla osad teist tundsid keele ära, aga kui mitte siis ma lähen Taisse! Ma sain sellest teada umbes kuu aega tagasi ja praeguseks on mulle juba pere(d) leitud. (5+ YFU Tai poolt-vau) Tais saab mul olema 2 pere mõlemad nii umbestäpselt pool aastat. Esimene pere elab Tai kõige põhjapoolsemas provintsis Chiang Rais. Kui teie peas seostub põhi samuti külma ilmaga siis ei- kõige külmemad ilmad on seal ka talvel 15C'. Esimeses peres on ema, isa, vanem vend, väiksem vend ja nõbu ning 2 identset koera. Nad tunduvad täiesti imelised ja ma ei jõua nendega kohtumist ära oodata! Teises peres saab mu host-siblinguks keegi, kes käis ise Eestis vahetusaastal, seega tõotab tulla huvitav:)

Viisataotlus on täies hoos ja loodetavasti on sellega paberimajanduse lõputu hunnik läbi näritud. (Ok kooli on vaja avaldus ka teha aga põhimõtteliselt) Vahepeal jõudsin teha ka uue tervisekontrolli, milles tuli välja, et peaks enne minekut ka tarkusehambad välja tõmbama! Üks on edukalt väljas, teine läheb kah varsti. Ei olnudki nii hull kui ma kartsin! YFU üritused on samuti taas peale hakanud- veidi aja eest toimus esimene kodugruppide kohtumine. See aasta olen ma lausa Aasia grupis! (eelmine aasta kui pidin Hiina minema olin Euroopa3+muu maailm lol) Mu grupp on üsna pisike- Krõõt, kes tuleb minuga Taisse, 2 semestriprogrammi Lõuna-Koreasse & 2 Jaapani last. Pean tõdema, et esmamuljed sellest kambast on väga positivsed, numpsikud olete. Varsti-varsti toimub ka mu teine ELO! (See on samal ajal kui Tartu Pride:( aga mis seal ikka) Eelmine ELO oli väga lahe, aga ikka veidi melanhoolne, kuna siis juba teadsin, et mul minek ära jääb. See aasta kirjutan kindlasti ELOst rohkem.

Lõpetuseks räägime meie lemmik elevandist metafoorilises toas- vahetusmaa keelest. Ma olen päris aus- kui sain teada, et pean riiki vahetama, oli mu kõige suuremaks pettumuseks keel. Hiina keel oli see, mis mu vahetusaasta idee algatas ja mida ma päris kaua õppinud olin. Ma suudan juba hiina keeles basic lauseid moodustada ja ma arvan ma oleks üsna okeilt hakkama saanud. See keel meeldib mulle endiselt väga ja ma õpin selle ükskord ära niikuinii. Seega te võite ette kujutada mu virisemist, kui ma pidin kahe kuuga ennast tuttavaks tegema TÄIESTI UUE toonidega keelega, täiesti teise (veits napaka) kirjasüsteemiga mille suhtes mul peaaegu üldse varasemat kirge ei olnud. Nojah. Virisesin ma küll, aga ma hankisin endale ka italki-st tai keeleõpetaja ning hakkasin selle keelega vaikselt tegelema. Oma suureks imestuseks avastasin ma, et see on tegelikult päris lõbus, toonid üpris loogilised ja olukord mitte nii lootusetu. Mu õhin pole küll hiina keele tasemel, aga ta hakkab siiski tekkima:D

See on praeguseks kõik! Ma arvan järgmine kord ma kirjutan pärast ELO, näeme siis!

Tšauki-tšau


Mirell


ps- siin on pilt eelmise aasta elost





bottom of page