top of page

??kes ma olen? mis toimub??

Tervitused!

Minu nimi on Mirell. Ma olen tavaline Pärnu noor, ent viimased paar aastat olen üritanud lennata siit Eestimaalt minema, et natuke laia maailma näha. Aga nagu me kõik teame- maailm on viimasel ajal üsna ajuvaba koht. COVID19 pärast lükkus mu vahetusaasta juba korra aasta võrra edasi ning ka see aasta ei õnnestu mul oma soovitusse riiki minna. Siiski tundub nüüd, et sellel aastal on mul privileeg ja võimalus lõpuks oma unistus täide viia, mis sest et teises riigis.(ptui, ptui, ptui üle vasaku õla)

Mu plaanid said alguse 2020 aasta kevadel, esimese karantiini ajal. Nimelt hakkasin ma suurest huvist ja ajaviiteks mandariini hiina keelt õppima. Juba natukese õppimisega armusin sellesse keelde täielikult ära! (Muideks minu meelest pole see midagi nii keeruline kui kõik arvavad- üks loogilisemaid keeli, mida ma õppinud olen. Ausalt.) Aga samasega nii kaunist keelt siin kodumaal arvuti ja õpikuga täiesti selgeks ei saa. Kuid ma olin motiveeritud! Ja nõnda ma avastasingi end 15 aastasena guugeldamas "Kuidas elada õpilasena Hiinas?" Sattusingi siis YFU lehele ja muu on ajalugu.

Suutsin kuidagi oma vanemad ära rääkida ning (kuigi venitasime ikka jube kaua) sõlmisime viimaks lepingu. Üsna pea hakkasin ka oma vana blogi pidama. Tegin uue, sest see oli nii tihedalt Hiinaga seotud, et ega teda enam päästa ei andnud. Puhtalt teile uutele või potentsiaalsetele vahetuslastele panen need vanad postitused ka siia üles. Ma lugesin ka ise päris palju blogisid ja alati tahtsin, et keegi rohkem vahetusaaste eelsest kirjutaks. Niisiis kui on veel minusuguseid- see on teile!

Nagu enne mainitud, pean ka see aasta riiki vahetama. Praegu ma veel ei teagi kuhu ma lähen... sain sellest YFUlt alles paar päeva tagasi teada. Riigi vahetus oli minu jaoks väga raske otsus, sest erinevalt paljudest teistest vahetusõpilastest, tuli mul vahetusaasta idee alles pärast riigivalikut. Küsimus ei olnud: "Tahaks vahetusaastale, aga kuhu?" küsimus oli: "Tahaks Hiina, aga kuidas?" Sellepärast tuli otsus 2021 varasuvel vahetusaasta edasi lükata, selle asemel, et riiki muuta, väga lihtsalt. Siiani on mul kahju, et ma ei saa vahetusaastalt keeleoskust, mida lootsin, kuid vahetusõpilaste moto ongi ju ootamatud olukorrad ja nendega harjumine. Selle asemel loodan saada tundma kultuuri, millest ma ise nii palju ei tea, kuid mis on kindlasti sama rikas ja võrratu! Hetkel on mu uuteks Valikuteks Tai ja Vietnam, ma loodan, et saan varsti vastuse, mis minust siis saab,

Ahjaaaaaa!!! Selle eest, et ma vahetusaastale minna ei saanud, võtsime perega hoopis endale aastaks ajaks vahetusõpilase! Ta nimi on Aven, pärit Saksamaalt (all pildil minu ja mu sõbra Johannaga Tolkuse rabas) Ma peaks sundima ta siia blogisse ise postituse kirjutama...hehehe. Ma olen nii õnnelik, et meil oli võimalus kohtuda ja ma armastan teda nagu oma verest pereliiget! Kui teie pere peaks tahtma vahetuslapsele Eestimaad näidata, siis soovitan soojalt. Häid peresid jääb alati puudu ja need noored väärivad soojust ja armastust isegi meilt külmadelt eestlastelt;)

See on praeguseks kõik! Lisan siis nüüd need vanad postitused. Näeme jälle, kui mu saatus on selgunud!

Tsauki!



bottom of page