top of page

Stipendiumist

29. november, 2020


Zao shang! Nõnda need nädalad lähevad. Asume siis kohe asja juurde. Arengud stipendiumi osas Arengud on tõepoolest toimunud. Pärast avalduste sisse andmist sõitsin ma ühes oma kaaslasega (kes samuti stipendiumile kandideeris ning sõidab minuga samal suvel Iirimaale) Tallinnasse intervjuud andma. Tuleb välja, et käik oli asja eest. YFU kontorisse jõudes (see oli mu esimene kord seal) kostitas meid väike & hubane kohake. Esimesena andis intervjuu mu sõber, minu oma pidi toimuma mitu tundi hiljem. Sestap veetsin ma seal kontoris mõnusa pooltunni, lugedes vahetusõpilaste saadetud postkaarte ning nautides maailma kõige mugavamat diivanit. Üks suur boonus mis kaasnes sellega, et otsustasime terve päeva sellele üritusele pühendada, oli teiste tulevaste vahetusõpilastega tutvumine. Mõni asi jõuab ikka alles siis kohale, kui ta sulle silma vaatab ning arusaam, et ettevõtlikud noored üle eesti tegelevad samuti enesele selle kogemuse voolimisega oli tõsiselt vägev! Eks sai siis ka pealinnas mõnusalt aega veedetud, kuid aeg tiksus kannatamatult edasi ning enne kui ma arugi sain istusin ma juba ülekuulamisruumis viie silmapaari all. Stipendiumikomisjon oli ääretult muhe. See koosnes üdinisti endistest vahetusõpilastest ning seepärast oli ka atmosfäär väga avatud & sõbralik. Intervjuu ise polnudki kõige hullem. Laud mu ees oli täis head ja paremat (PORGANDID) mida keegi maskide tõttu ei puutunud. Võimalik, et maskid olid osa põhjusest miks mulle tundus, et mu vastused kõlasid kuidagi kalgilt ja sunnitult. Sellegipoolest oli vestlus mulle inspireeriv ja innustav, kuna mu komisjon jagas ideid ja nippe mida saaksin raha kogumiseks harrastada:) Aitäh!! Lõppudelõpuks läks kuidas läks, mina vastasin küsitule siiralt & südamest. Tuleb välja, et sellest piisaski! Vastupidiselt minu ootustele, otsustati mind toetada! NG Investeeringud- Teie valmidus ulatada abikäsi noortele inimestele, kes pingutavad selle nimel, et ennast arendada & üles ehitada on tõeliselt üllas ning ma tänan selle usalduse eest, mille Te mulle osutasite. Sellega siis hetkel lõpetan. Hetkel pole vahetusaasta raames kuigi palju muutuseid toimunud. Ma soovin teile kõigile rahulikku ning hubast algavat jõuluperioodi (viimased jõulud kodumaa pinnal enne minekut). Olge muhedad, saatke kirju, karjuge pilvede peale, et lumi maha sajaks. Zai jian, järgmise korrani Mirell



bottom of page